پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانش‌آموزان منتخب نواحی 4 و 5 مشهد از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و هم‌زمان با مبعث رسول اکرم (ص) و دهه مبارک فجر رقم خورد؛

بازدید دانش‌آموزان منتخب نواحی 4 و 5 مشهد از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/11/18

در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان منتخب نواحی 4 و 5 مشهد با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از زیست بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان منتخب نواحی 4 و 5 مشهد با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از زیست بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی بازدید کردند.

در این بازدید سیداحسان سیدکشمیری، مسئول پیگیری حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی بازدیدهای دانشجویی و دانش‌آموزی به معرفی رسالت پارک‌های علم و فناوری و ارائه قوانین دانش‌بنیان و همچنین توضیح پیرامون خدمات پارک علم و فناوری خراسان جهت ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان پرداخت. 

همچنین در این همایش  با ارائه آقای مهندس کمالی، مدیرعامل شرکت هیراد رباتیک پارسیان و آقای مهندس پوراکبر از شرکت کارن افراز نوید پارسیان، دانش‌آموزان بافعالیت این دو شرکت قرار گرفته و با 

شایان ذکر است در این بازدید دانش‌آموزان ضمن آشنایی با فضای پارک علم و فناوری خراسان از مجتمع آزمایشگاهی پارک علم و فناوری خران و شرکت صنعت پروژه توس بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت‌های آن‌ها آشنا شدند.


دانلود پیوست خبر
سید احسان کشمیری سید احسان کشمیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.